"Åh My Gadd"

 

Alltså. Vad tänkte hon på? Nog för att hängslen kanske var grejen att ha (för någon höst sedan). Och att Cat5 precis har släppt sin debutplatta. Och att det är sommar. Men vad tänkte Annah Björk på när hon tog på sig någon djävla ballongkjol med hängslen till en blekgul t-shirt med tryck som för associationerna till söderns och incestens Amerika. När hon dessutom kompletterar dessa tveksamma klädval med blond lugg kan det inte bli annat än fel. Att hon till råga på allt ätit sig i form till beach -06 tänker jag inte ens nämna… 

Och vad tänkte dom på? City Stockholm som anställt denna skräcködla, gåendes på två ben. Till råga på allt som någon form av kultur- och utelivsskribent. Som om detta inte vore nog, är det ju dessutom alldeles uppenbart att hon inte är från hufvudstaden, då hon använder uttryck som knö dig in. Hade man inte kunnat ordna fram en söderpingla till tidningen som ger dig koll på Stockholm.

Och det slutar inte här. Kvinnan hade mage att spana in mig på stan. Intet ont anandes, spatserandes ner för St:Paulsgatan glor hon på mig och det var inte särskilt diskret gjort heller. Naturligtvis väckte detta beteende anstöt. Det är inte utan visst obehag jag nu i efterhand återger historien. Huvaligen, herre min skapare och åh my gadd.



Surfa in på gratistidningen City Stockholms hemsida:
http://www.city.se

eller maila Annah Björk på:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Klubb-kidsen

Det är ju en Acne-kjol. Ser skitbra ut (på Katja) men inte nån sopa från nån gratisblaska.

Postat av: Anonym

Haha, då ber jag om ursäkt. Inte min mening att trampa på någons partiska tår.

2006-07-02 @ 14:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback