YOYOYO

Image hosting by Photobucket

- Nästan alla som lyssnar på mig är bloggare eller skriver i tidningar.

Eftersom jag är det förra och gärna skulle sysselsätta mig med det senare hade jag tänkt skriva några rader om den amerikanske nu-rapparen Spank Rock.

Spank Rock, eller Naeem Juwan som han egentligen heter, uppmärksammas i DN av Fredrik Strage i samband med sin Sverige-spelning på gratistidningen Rodeos fest för inbördes beundran.

Naeem bjuder på snuskiga texter över ekletiska beats. Det är experimentiella, elektroniska hiphoprytmer för den farmåtsträvande, i alla fall för den som vill ge en bild av att vara det. Hur som haver svänger det, och hiphop är väl det både det nya och gamla svart?

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2006-06-11 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback