Viva Italia!

Var häromdagen på Nivå 22 för att få min månatliga dos Norrlands Guld. Kanske inte vettigaste stället att gå till i studentskivetider, men vad göra. Jag fick i alla fall åka därifrån, sällskapad av en lättklädd tjej i famnen. Och det är ju nice. Skämt åsido, italienska Rodeo är lite mer vågad än den svenska. Här bjuds det på bröst redan på framsidan och i mitten av tidningen sitter den medföljande pinup-affischen. Helnaken snygg tjej på ena sidan, svettig armhåla tillhörandes en man på andra.

79399-248
Lättklädd pinup-tjej.


Någon dag senare fyndade jag en snygg scarfs secondhand. Made in Italy, 100% siden, i ett vackert grafiskt mönster. Jo jag tackar. Nu är det bara till att hooka upp med lite nya kaffebönor så slipper jag åka till Italien i år, jag har redan uppnått min kvot.  

79399-247
Hey, snygg scarfs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Molto bene! Hår på benen!
Fan va fräsh din nya scarfs ser ut föresten!
Ciaoi

2007-05-07 @ 18:27:38
Postat av: Anonym

Jada, den är nytvättad och strykt.

2007-05-08 @ 07:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback