Young man lifting weights


http://www.gettyimages.com

Satt och letade mood-bilder (stämnings-/känslobilder?) på jobbet häromdagen och hittade den här stiliga killen.

Har ju förövrigt köpt ett gymkort. Gick dit för andra gången igår (tredje gången någonsin jag sätter min fot på ett gym)... Alltså, löpbandet var ju en upplevelse, kände mig lite smått instängd av att springa i nån sorts boskapsfålla... men det rätt skönt. Sen efter uppvärmning på löpandet blev det en tur till avdelningen med maskinerna, lite osoft stämning, gick till roddmaksinen, rodde lite, gick tillbaka till maskinavdelningen. Sen gick och duschade och gick hem. Det är nåt med de kinesiska bodybuilderna och de där konstiga maskinerna som får mig att bli väldigt osugen. Vet liksom inte var jag ska börja. Kanske bara ska hänga bland de fria vikterna, framför spegeln, och pumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback