duan yidianr



Var och klippte mig idag. Och min frisör pratade lika mycket engelska som jag kinesiska. Lyckades säga att jag ville ha det kort på sidorna, men var tvungen att ta till engelska för att säga I don't want a sharp line. Här blev det nåt fel tror jag. Började titta på roliga hundklipp från kinesiska youtube. Har ni sett den där de lägger massa smör på en hunds nos, men den gör inget, bara sitter och tittar. Eller den med hunden som spelar biljard. Iaf, efter hundklippen märkte jag att hon klippt rent ena sidan, upp till skalpen. Hon måste har hört I don't want a sharp line som; snälla, klipp en såndär synthfrilla med långt uppe på huvet och kortkort på sidorna. Och så gjorde hon det. Men det växer väl ut antar jag.

Kommentarer
Postat av: William

coolt

Postat av: camilla

VISA BILD!! webcam!

2010-08-13 @ 17:24:18
Postat av: annahita

haha, KING. det ser ju fint ut vafan.

2010-08-14 @ 22:29:22
URL: http://whinar.se
Postat av: camilla

snygg som in i helv

2010-08-15 @ 22:58:28
Postat av: martin

@ annahita: mjo, kineserna verkar tycka det är jävligt king. fick uppskattande kommentarer från toalettstädarna på klubben i fredags... och nån sune gissade att jag var tysk, pga frisyren



@ camilla: tack

2010-08-16 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback