solsken och representing



Det hände en rolig sak i Shanghai i år. Shanghai hoppade över våren. Lite snopet tyckte jag. Så de senaste dagarna har det varit svettiga, fuktiga 25 grader. Kan ju inte klaga efter en vidrig vinter, samtidigt som jag bävar inför ytterligare 10-15 grader.

Annars har vi flyttat till 25:e våningen, och till världens största bostadsområde. Vår flatie sa att det bor 250.000 pers i området. Tyckte det lät lite väl. Men å andra sidan bor det väl 18 miljoner människor i hela Shanghai. Så 1,4% av stans befolkning var ju inte sååå mycket... Iaf, lägenheten tillhör företaget där jag gör min praktik. So we live for free. Representing!!!

Kommentarer
Postat av: William

det gick fort! Härligt!

2010-05-05 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback