Trasiga Jeans

I dagens Metro uttalar sig Magdalena Ribbing, folkvettsexpert, och Ebba von Sydow, modeguru(?), om trasiga jeans.

Ribbing är konsekvent och droppar "Jobbar du inomhus och bara träffar andra trasiga jeans så kan det vara okej" och "Det signalerar att jag skiter i er, jag har inte ens orkat klä mig i hela kläder" medan von Sydow menar att det är ok om man matchar de trasiga jeansen; "med höga klackar, en schysst partytopp och kavaj blir det uppdressat", "om det är sommar och fredag. Men inte annars." Och om man har en mental ålder som är mindre än 30, men inte en fysisk ålder över 40.

Jag känner mig kluven. Vad göra?

Kommentarer
Postat av: William

men Morre, med en schysst partytop funkar ju nästan allt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback