fett me kredd >>> fett me keff





Idag köpte jag en tidning som heter Urban. Den kostade 16 kronor. Det är rätt billigt med tidningar och magasin här i kinaland. Urban iallafall, en häftig tidning, om häftiga människor, häftiga urbana saker och sånt. Problemet är att den är på kinesiska så jag förstår intet. Men får nöja mig med att titta på de fina, färgglada bilderna.

PS. undrar var detta kommer sluta. Jag har köpt ett par lila sneakers, klippt mig hos en japansk frisör, köpt en tidning som handlar om urbana trender (sneakers och fixies). Och jag har börjat snegla på de där små japanska plastfigurerna en butik nere i tunnelbanan säljer...

Kommentarer
Postat av: Karin

Samma sak hände mig i Frankrike, men ta't lugnt det går över!

2009-09-14 @ 16:34:08
Postat av: annahita

men den stora frågan är ju vad fan fixies är för nåt?

Postat av: martin

Karin: Mmm, konstigt det där!



annahita: en cykel är vad det är!

2009-09-15 @ 01:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback