Me & City

Solen skiner. Det är en fin dag. Dricker morgonkaffe och slösurfar. Sitter och tittar på det här ganska intetsägande klippet med Ben Gorham, mannen bakom Byredo Parfums. När jag plötsligt upptäcker att jag har kaffe på datorns styrplatta och tangentbord. Fan i helvete, är min första tanke, drabbas av lite lätt panik och börjar leta efter papper. Finns såklart inget på rummet, så jag springer till toaletten, hämtar papper och börjar torka. Verkar, som tur är, som att datorn klarade sig rätt bra...

Iaf, på dagordningen står plåtning för Me & City, ägt av Metersbonwe Group som är Kinas största företag för casualwear apparel (de har imponerande 1800 butiker i landet). Me & City's hemsida pryds just nu av Agynees Deyn och Orlando Bloom. Är ett kinesiskt företag, med någon sorts västerländsk ambition och med den träffsäkra sloganen Be different.

Glad fredag och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: annahita

jävlar! skönt sällskap du befinner dig i då!

Postat av: c

jag visste att den här dagen skulle komma. undrade just varför ngn sprutlackerat både golvet och alla mina papper.

2010-03-12 @ 08:42:47
Postat av: nathan

grattis!!!! 25!!!! födelsedag!! wooh!! särskilt firande i kina'?? puzz

2010-03-21 @ 09:29:28
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen. Hoppas du får en trevlig dag.

2010-03-21 @ 12:08:38
Postat av: Caroline

*"Ja' må han leva, ja' må han leva!"*

Stort grattis på din dag - du får ha det fint och fira lagom! Kramar

2010-03-21 @ 13:52:43
URL: http://caerulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback