Dagens shoppat. Kinesisk 2:nd hand.

Hämtade upp några linneskjortor på fabric market idag. En lila, en grå och en svart. Så nu är jag mer sommar än Michael Palin i Sahara. Utanför råkade det finnas ett stånd där de sålde solglasögon. Det blev ett par RayBans och ett par Oakleys. Jag ifrågasätter själva solskyddsfunktionen litegrann. Men vafan, vad gör man inte för fashion.






Sen bara sådär hamnade vi på en kinesisk second hand marknad. Tvivlade på om de ens fanns. Köpte en väska.


Och ett par Prada-skor(?). Alltså. Antingen har jag köpt ett par välgjorda, men begagnade kopior. Eller så har jag fyndat ett par Prada-skor! Jag tror och hoppas på fyndet. Det står iaf Prada i skorna och Made In Italy och allt det där.


Och jag fick en plånbok på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback